Już od dawna mam zajawkę na paznokcie hybrydowe i od tego czasu zwykłe lakiery poszły w odstawkę. Nie chce się skupiać na jednej firmie więc hybrydy mam z kilku różnych źródeł.
Dziś chciałabym Wam przybliżyć lakierożele od Effective Nails.


 

Z Effective posiadam bazę i top oraz piękny kolor Jade Mint. Moim zdaniem są to jedne z najlepszych hybryd, ponieważ już jedna warstwa wystarczy by uzyskać ładne krycie i kolor jaki oferuje producent. Lakiery jak większość utwardzane są w lampach UV/LED. Effective utwardzają się dobrze i nie zbiegają się. Konsystencja ich jest taka jaką najbardziej lubię, czyli średnio gęsta. Dłuższy, gruby pędzelek pozwala na idealne malowanie, bez zalewania skórek, więc nawet największy laik dał by sobie radę. Ale jak wiadomo najważniejsza w hybrydach jest ich trwałość. Effective Nails utrzymują się do 3 tygodni bez żadnego odłażenia od boków, co i dla mnie jest plusem bo jak znajdę tylko jakiś odstający koniuszek to potrafię skubać dopóki nie zedrę całej hybrydy z paznokcia;)
Oczywiście przy ich nakładaniu i ściąganiu korzystamy z tych samych metod co przy każdych hybrydach. Aceton (w moim przypadku zmywacz ISANA z Rossmanna) radzi sobie z nimi bardzo dobrze. Nie potrzeba zdzierać lakieru z paznokcia, wystarczy kilka minut moczyć w acetonie i hybryda sama ładnie odejdzie :)
Po ściągnięciu Effective Nails nie zauważyłam żadnych nieprzyjemnych oznak. Paznokcie były twarde a płytka nie naruszona. Nie uczuliły mnie.



Komentarze

  1. Ładne polaczenie. Nie używam juz zwykłych lakierów a tylko hybrydy właśnie

    OdpowiedzUsuń
  2. te hybrydy effective nails są świetne. Zamawiałam już u nich w sklepie chyba z 4 razy. Kolory są genialne i bardzo mi odpowiada, że tak prosto się je potem zdejmuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. odkąd odkryłam hybrydy effective nails, zwykłe lakiery poszły w odstawkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Co najgorsze w tych lakierach hybrydowych :( nie każde lakiery hybrydowe trzymają się na paznokciu. I miałam taką sytuacje gdzie kupiłam inne, nowe hybrydy. Co się potem okazało trzymała mi niecałe 3 dni ! Rozumiecie to :( Masakra, stwierdzałam że muszę znowu zmienić bo te które trzymały mi się zdecydowanie dłużej nie miały dużego wyboru w kolorach :( No więc zamówiłam z Effective nails hybrydy :) No i nie żałowałam tego wyboru bo hybryda trzymała 2 tygodnie :)! Znakomite !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)