EOS Lip balm raspberry pomegranate (malina i granat)

Ostatnio jestem w posiadaniu kilku smaków/zapachów kultowych już jajeczek EOS. Myślałam czyby nie zrobić jednego, zbiorczego postu i opisać wszystkich balsamów, ale stwierdziłam że każdemu poświęcę osobny, krótki post. Do zakupów EOS`ów polecam Wam stronę YourShine. Tanio, a i wybór ogromny. Oprócz balsamów mają w ofercie inne kosmetyki.



Dziś przedstawiam Wam EOS Raspberry Pomegranate, czyli malina i granat.

 Od producenta: Balsamy do ust firmy Evolution Of Smooth - tajemnicze, kolorowe jajeczka które kryją w sobie niesamowitą moc odżywiania, nawilżania i chronienia ust.
EOS to nie tylko designerski gadżet, które znakomicie się prezentuje, to przede wszystkim znakomity kosmetyk, który w wyjątkowy sposób dba o piękno Twoich ust. Wszystkie balsamy firmy EOS są w 95% organiczne oraz w 100% pochodzą z naturalnych składników. Balsam pozbawiony jest glutenu, parabenów, ftalanów oraz wazeliny.
Zawiera natomiast witaminę E, masło shea i olejek jojoba, które sprawiają, że usta są gładkie, miękkie i nawilżone.
Produkt uwielbiany jest przez wiele gwiazd, które pokazywały się z nim na czerwonym dywanie. Evan Rachel Wood, Miley Cyrus, Kim Kardashian, a także panowie Ed Westwick, Kellan Lutz, i inni z chęcią zabierali balsamy ze sobą.
Pomegranate Raspberry to wyjątkowe połączenie granatu i maliny. 
 
Pojemność: 7g
Produkt nie testowany na zwierzętach.

Opakowanie bardzo fajne w kształcie jajeczka. Dla niektórych jest bardziej gadżetem niż balsamem. Malinę kocham, granata mniej, ale w przypadku balsamu ich połączenie idealnie ze sobą współgra. Zapach i smak jest słodki ale nie przesadzony i nie mdli, absolutnie jakiś posmak chemii nie jest wyczuwalny. Super nawilża, skórki znikają, nie lepi się. EOS jest bardzo wydajny, a opakowanie bezpieczne. Nawet gdy mi upadło, nie zniszczyło się.

A już w kolejnym poście EOS Sweet Mint;)

Komentarze

  1. EOS zdecydowanie mnie rozczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam Eos ale wciąż kuszą. Świetna ta strona,która polecasz, na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam Eos ale wciąż kuszą. Świetna ta strona,która polecasz, na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)