Relacja ze Spotkania Blogerek w Krakowie 13 luty 2016



13 lutego 2016 roku miałam przyjemność uczestniczyć w Spotkaniu Blogerek w Krakowie, to moje 2 takie spotkanie:) Spotkanie odbywało się w Podgórski Salon Degustacyjny zorganizowane zostało przez Kinge ujrzecsiebie.blogspot.com oraz Kasie mineralnyswiatkasi.pl, którym bardzo dziękuję za to że mogłam wziąć udział w tak wspaniałym wydarzeniu.


Na miejsce dotarłam wraz z Alicją, Dominiką i Sabiną, dzięki czemu miałyśmy możliwość poznania się już wcześniej, polubiłam je od razu:)
Oczywiście z resztą dziewczyn też był super kontakt i miłe rozmowy oraz ploteczki.

Na pierwszy rzut oczywiście poszła kawusia oraz warsztaty z Panią z Probiotics na których dowiedziałyśmy się wiele ciekawych rzeczy o probiotykach i nie tylko.


Głód już przypominał o sobie więc szybkie jedzonko... tego dnia trochę diete zaprzepaściłam bo zjadłam burgera :D

Następnie kolejne warsztaty z Optima Plus. Pani opowiadała o olejkach eterycznych i przekonałam się by zacząć ich w końcu używać :)


No i na końcu z przemiłym i zabawnym Panem z Mokosh robiłyśmy peelingi solne. Zabawy i śmiechu było co niemiara :)



 

Oczywiście organizatorki nas rozpieściły wraz z sponsorami i dostałyśmy pełno świetnych kosmetyków, więc już możecie się spodziewać recenzji i pojawi się też osobny post gdzie pokaże Wam co dostałyśmy :)

Niestety nie mogłam zostać do końca spotkania co bardzo żałuję ale miałam pociąg :(



Lista uczestniczek:
Oczywiście JA :)
 Mam nadzieje że o nikim nie zapomniałam:) 



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)