Wygraj wybraną czkoladową paletę! [nieaktywne]


Poprzednie rozdanie nie dawno się skończyło (wyniki podam do końca tygodnia) a już przychodzę do Was z nowym.
Edit: Rozdanie przedłużone!
Edit; Rozdanie nieaktywne, z powodu małej liczby chętnych (regulamin)
Rozdanie trwa do 29.03, a w nim będziecie mogli wybrać dowolną czekoladową paletę Makeup Revolution.

Zgłaszamy się w komentarzach pod tym postem.


Obowiązkowo:
Być obserwatorem mojego bloga 1 los 
Odpowiedz na pytanie: Jakie masz plany na 2016r.?
Udostępnić informację o rozdaniu (Facebook, baner, Google+)- każde udostępnienie 1 los
Dodatkowo:
Obserwować mnie na Instagramie 1 los
Polubić mój fanpage Klik 1 los
By zostać obserwatorem klikamy z prawej strony Dołącz się do tej witryny. 
Obserwowanie tylko Google+ się nie będzie liczyło. 

 Wzór zgłoszenia:
Obserwuje bloga jako:
Odpowiedź:
Lubię fb jako:
Udostępniłam informacje: (link)
Obserwuje na Instagramie jako:


Baner do wstawienia:

Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jestem ja.
2. Paczkę wysyłam tylko na terytorium Polski.
3. Rozdanie trwa od 08.02.2016r. do  29.02.2016r. do godziny 23:59 i tylko w tym okresie można wysyłać zgłoszenia.
4. Wyniki ogłoszę w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
5. O wynikach poinformuję na blogu oraz na fb. I zwycięzca będzie miał 2 dni na przesłanie swoich danych na mój e-mail, dostępny w zakładce Współpraca.
6. By rozdanie się odbyło musi się zgłosić min. 150 osób, jeśli nie to przedłużam lub całkowicie kończe rozdanie.
7. Zgłoszenie oznacza zaakceptowanie regulaminu.
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.

Komentarze