Na moim blogu ciągle tylko recenzje, więc dziś będzie luźniejszy tag w którym odpowiem na kilka pytań :)

1. Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?

O Matko Matko trudne pytanie, chyba najbardziej w sobie lubię moje niebieskie oczy, usta no i piersi :)

2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

Czytając odpowiedzi innych wiele razy widziałam że pojawiał się Nowy York. Nie będę inna i też napiszę że chciałabym tam pojechać, ogólnie chciałabym zwiedzić całe Stany. Dlaczego? Ponieważ bardzo mi się tam podoba, nowoczesność i wiele kosmetyków jest tam dostępnych :P I może udało by mi się zobaczyć jakaś gwiazdę :))

3. Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chory ?

Oprócz lekarstw, ciepłego łóżka, mleka z miodem i świętego spokoju to nic mi więcej nie potrzeba.

4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?

Korzystajcie z życia i beztroski. Każdy chce być dorosły ale jak to nastąpi to brakuje nam tamtych chwil. No i nie róbcie głupot ! 

5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Myślę że leniwcem ;D Bo wszystkie jego cechy mam ;P Oprócz leżenia na drzewach :P

6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?

Jest tego wiele, w sumie gdybym mogła to chociaż czas bym cofnęła o kilka tygodni. Wtedy na pewno podjęłabym inną decyzję i teraz lepiej bym się z tym czuła. 

7. Co robisz dla rozrywki w weekandy

Zakupy, oglądam filmy ewentualnie gdzieś wychodzę :)

8. Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz

Nie pracuję :)

9. Nie mogę żyć bez _______.

Rodziców.. to są jedyne osoby w moim życiu bez których nie potrafiłabym funkcjonować. I jest jeszcze jedna taka osoba ale to ciichoo.. :P

10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka by to była super moc?

Chciałabym być nie widzialna. Mogłabym wtedy obserwować innych :P


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)