#Haul 2. Zamówienie z Cocolita.pl

Witam Was :) Dziś przychodzę już z ostatnimi zakupami kosmetycznymi, pouzupełniałam braki, tak że na razie dość. Jeszcze muszę kupić kilka ciuszków na wiosnę ale to dopiero na początku kwietnia:)

Następne będą recenzję kosmetyków z Eveline



Do  zamówienia na Cocolita.pl dość długo się zbierałam ale w końcu postanowiłam je zrobić. Zamówienie złożyłam we wtorek, przelew zrobiłam w czwartek a paczuszka przyszła dziś (09.02). 

A teraz zaprezentuje Wam moje cudeńka:)

Na pierwszy ogień idą moje pierwsze dzieciaczki z Hakuro i na pewno zakupię ich więcej:)

Hakuro H50 Pędzel do podkładu i kosmetyków mineralnych. Cena: 30,90 zł


Hakuro H85 Pędzel do precyzyjnego wykonywania kresek i modelowania brwi. Cena: 10,90 zł

Makeup Revolution Iconic 3, paleta cieni do powiek. Cena: 20,00 zł

Makeup Revolution Focus & Fix, zestaw do brwi Light Medium. Cena: 12,50 zł


Makeup Revolution bronzer Bronzed. Cena: 10,00 zł

Catrice Camouflage Cream kryjący korektor w kremie Ivory 010. Cena: 12,90 zł

Makeup Revolution szminka do ust Lady. Cena: 5,00 zł


Miałyście coś z tych rzeczy? Co o nich myślicie ?:)




Komentarze