Korektor kryjąco - rozświetlający z olejkiem arganowym 8w1 Eveline Cosmetics

Hej :) Dziś chciałabym Ci opowiedzieć o korektorze z Eveline ;)



Informacje od producenta: korektor 8w1 doskonale maskuje i pokrywa wszystkie niedoskonałości skóry wokół oczu. Odżywcza formuła bogata w olejek arganowy i kwas hialuronowy intensywnie wygładza, długotrwale nawilża oraz chroni naskórek przed wysuszeniem.
Ujędrnia i napina delikatną skórę wokół oczu. Koryguje wszystkie rodzaje zmarszczek, drobne linie mimiczne oraz nierówności. Mineralne pigmenty rozświetlające skutecznie maskują oznaki zmęczenia, rozjaśniają cienie pod oczami, niwelując skutki stresu.
Natychmiast po zastosowaniu skóra wokół oczu staje się aksamitnie gładka i promienna. Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.


redukuje cienie
pokrywa niedoskonałości
nawilża 24h
wygładza
ujędrnia
napina
odżywia
regeneruje




Moja opinia: Konsystencja korektora jest płynna, dobrze współgra z podkładem. Posiadam wersję nude, która niestety wydaje mi się że jest minimalnie za ciemna, ale nie ma tragedii. Korektor posiada pędzelek taki jak w błyszczykach, dzięki czemu aplikacja jest łatwiejsza. Czasami mam problem z cieniami pod oczami i ten korektor radzi sobie z nimi nawet dość dobrze. Nie pozostawia smug i nie roluje się. Niestety u mnie nie zakrywa niedoskonałości. Rozświetla i nawilża, ale czy aż 24 godziny to raczej nie. Jeśli szukasz lekkiego, fajnego korektora to przetestuj właśnie ten, może to on będzie Twoim ulubieńcem :)

Z góry przepraszam za złą jakoś zdjęć ostatnio ale aparat odmówił mi współpracy i zdjęcia robię telefonem.


Komentarze