Haul zakupowy. Hebe, Rossmann, Biedronka

Dziś przychodzę do Was z szybkim haul`em zakupowym który poczyniłam wczoraj i jeden zakup był w czwartek :) Większość rzeczy mam pierwszy raz, więc będzie testowanie i recenzje ;)



Na dniach zrobię jeszcze zamówienie na cocolita.pl ale czekam aż znowu będą dostępne pędzle Hakuro, także znowu będzie mini Haul :)

Szczotka Tangle Teezer Original 34,99

Odżywka do paznokci Eveline 12,99


Błyszczyk w kredce Bell 15,99
Powiem szczerze że myślałam że kosztuje 10 zł, spojrzałam teraz na paragon i trochę mnie zszokowało :P

Babylips Maybelline promocja Rossmann, 6,99

Pianka do golenia Isana 5,29
Maszynka do golenia Gillette 2,99

 Zmywacz do paznokci Isana 6,99

Wsuwki do włosów Beauty 2,99
Gumki do zalotki Beauty 1,99


Henna do brwi Delia 2,49

Serum do ciała Soraya BodyDiet 24,  10,99


Gel Eyeliner Maybelline, 25,99

 


Kultowy organizer na kosmetyki z Biedronki, 9,99 :)



Komentarze