Magical CC Cream Eveline. Nawilżająco-rozświetlający krem 8w1.

Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania kosmetyków Eveline. Zostałam wylosowana na luty, z czego byłam ogromnie zadowolona, dlatego też najbliższe recenzje będą dotyczyły produktów tej firmy:)

Na pierwszy ogień idzie nawilżająco rozświetlający krem 8w1 z czystym 24-karatowym zlotem. 




Kilka słów od producenta:
Sensacyjna formuła z naturalnymi mikrokapsułkami podczas aplikacji z białego kremu zmienia się w rozświetlający fluid. Nadaje skórze jednolity ciepły koloryt, długotrwale nawilża i regeneruje. Świeża, lekka tekstura pozostawia na skórze pudrowy efekt, cera jest aksamitnie gładka. Krem dopasowuje się do każdej karnacji, nadając skórze naturalny wygląd bez efektu maski.
Sposób użycia:  codziennie rano nanieść krem na oczyszczoną skórę twarzy. Delikatnie wmasować opuszkami palców. Odczekać do całkowitego wyschnięcia. Krem CC może być stosowany jako krem pielęgnacyjny, baza pod makijaż lub jako podkład. 





Efekt 8w1:
  • wyrównuje koloryt cery
  • pokrywa niedoskonałości
  • intensywnie nawilża 24h
  • wygładza i rozświetla
  • redukuje oznaki zmęczenia
  • zmniejsza widoczność porów
  • długotrwale i skutecznie matuje
  • SPF 15 chroni przed UVA/UVB





Moja opinia: Nigdy nie używałam kremów BB czy CC. Ten jest moim pierwszym i na pewno nie ostatnim. Nawilża na długi czas, fajnie matowi, szybko się wchłania, nie zatyka porów jednak nie pokrywa niedoskonałości. Krem dobry jest dla osób które nie mają problemów z nieprzyjaciółmi na twarzy. Jednak ja go bardzo pokochałam, stosuje go gdy robię lekki makijaż, albo po prostu mieszam go z innym podkładem. Myślę że najlepszy będzie na lato, bo jest na prawdę lekki. Na początku jest koloru białego, ale gdy rozprowadzamy go, zmienia kolor na ciemniejszy dzięki małym pigmentom wielkości ziarnka piasku. Zapach przyjemny, nie przytłaczający. 



Komentarze