Eveline, Argan & Vanilla Professional, Luksusowy peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1

Dzień dobry :) Dziś kolejne cudeńko z Eveline, tylko teraz będzie coś do pielęgnacji dłoni:) Jest to peeling do rąk z ekstraktem z wanilii. Nigdy nie używałam peelingów i cieszę się że teraz miałam okazję go przetestować.



Kompleksowe działanie 8 w 1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Intensywnie nawilża. 
3. Przywraca jedwabistą gładkość. 
4. Regeneruje i odżywia. 
5. Nadaje sprężystość i elastyczność. 
6. Rozjaśnia przebarwienia. 
7. Wyrównuje koloryt. 
8. Koi i łagodzi podrażnienia.

Sposób użycia: Rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez około 3 minuty. Spłukać obficie letnią wodą. Następnie nałożyć na dłonie krem lub inny preparat pielęgnacyjny. Stosować 2-3 razy w tygodniu. 


Moje odczucia: Peeling znajduje się w pięknym, luksusowym opakowaniu. Zapach fenomenalny, czuć go w całej szafce, gdzie go przechowywuję. Kosmetyk ma ładny kolor, zawiera malutkie drobinki które podczas wmasowywania w dłonie wchłaniają się. Dłonie po spłukaniu pięknie pachną jeszcze przez długi czas i są delikatne. Nie podrażnia i ujędrnia skórę. A co do rozjaśniania przebarwień i wyrównania kolorytu.. Od bardzo dawna mam przy kciuku małą, brązową plamkę. Nie jest widoczna więc  nigdy się tym nie przejmowałam bo myślałam że to pieprzyk czy myszka, ale po stosowaniu tego peelingu zauważyłam że plamka rozjaśniła się w dużym stopniu z czego się bardzo cieszę. Na pewno zakupię go gdy tylko ujrzę denko :)


Komentarze