Eveline, Big Volume Explosion Mascara

Dziś chciałabym opowiedzieć tuszu do rzęs z Eveline. 

Opis producenta; Innowacyjna szczoteczka nowej mascary od Eveline pokrywa grubą warstwą tuszu każdą rzęsę, zapewniając efektowne spojrzenia.
20 rzędów elastycznych włosków ułożonych w różnych kierunkach ułatwia nałożenie tuszu i skrupulatne rozdzielenie. Każda rzęsa zostaje idealnie pokryta warstwą głębokiej czerni, bez sklejania i bez grudek.Zawarte składniki aktywne zapobiegają wypadaniu i łamaniu rzęs oraz wzmacniają, odżywiają i kondycjonują rzęsy. Mineralne pigmenty i naturalny wosk carnauba pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają ich wypadaniu i łamaniu się. D-panthenol odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy a składniki z olejku jojoba, bogatego w witaminy A, F i E dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy.

  • Doskonałe pokrycie każdej rzęsy i precyzyjne rozdzielenie
  • Głęboką czerń i podkręcenie oraz wyjątkowe podkreślenie spojrzenia.
  • Całodzienna trwałość, bez sklejania i bez grudek.
Pojemność: 11 ml

Prócz pięknego złotego opakowania i głębokiej czerni nic mnie nie zachwyciło. Nie lubie takich wielkich szczoteczek. Czytałam opinie na kilku blogach i opinie są podzielone. Dla mnie niestety się nie nadaje.  Rzęsy strasznie się sklejają i nie pomaga nawet rozczesywanie, nie  są podkręcone i na pewno u mnie ładnie to nie wygląda. ten tusz jest dla mnie bublem. 



Komentarze