Nominacja LIEBSTER BLOG AWARD 2014

Już po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Blog Award 2014 przez KosmetykoFanki z czego się bardzo cieszę i dziękuję za nominację ;)

Co to takiego ?
,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”  



Pytania które otrzymałam:
1. Jaki jest Wasz najlepszy kosmetyk do włosów?
2. Kino czy spacer?
3. Jesień czy wiosna?
4. Macie swój ulubiony blog?
5. Gdzie najczęściej spędzacie wakacje?
6. Wasz wymarzony prezent pod choinkę...?
7. Co lubicie robić w wolnym czasie?
8. Styl sportowy czy elegancki?
9. Czy macie jakieś nałogi?
10. Wasze noworoczne postanowienia?
11. Jak zaczynasz swój dzień?


1. Jedwab z Marion, nic szczególnego ale dla mnie jest zbawieniem :D
2. Kino.
3. Wiosna.
4. Tak. Bardzo lubię blog Katosu.
5. W domu niestety.
6. Hmm chyba mnóstwo kosmetyków;D
7. Ostatnio w wolnym czasie ćwicze i polubiłam to. 
8. Elegancki.
9. Tak. Zakupy ;D
10. Muszę schudnąć 20 kg ;D
11. Od kawy i śniadanka.




Nominuje:

Pytania dla Was:
1. Gdzie najczęściej robisz zakupy?
2. Wielkanoc czy Boże Narodzenie?
3. Gdzie spędzisz Sylwestra w tym roku?
4. Błyszczyk czy pomadka?
5. Twoja ulubiona piosenka?
6. Kawa rozpuszczalna czy prawdziwa?
7. Szpilki czy baleriny? 
8. Twój ulubiony kolor?
9. Co najczęściej kupujesz ?
10. Jakich rzeczy masz najwięcej?
11. Czego nie lubisz u facetów?



Komentarze

  1. Bardzo dziękuje za nominację :**

    OdpowiedzUsuń
  2. 20 kg mniej mi też by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację ;)
    lady--claire.blogspot.com
    Niedługo pojawią się u mnie odpowiedzi na pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :) Jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mi też by się przydało zrzucić troszkę kilo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację:) Bardzo miło:)jeszcze w tym roku postaram się odpowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)