❄Make-Up Blender od SYIS - tańszy zamiennik Beauty Blender ❄

Uf parę dni zabierałam się do tego posta, ale cóż albo całymi dniami się uczę albo sprzątam dom. Niestety ostatnio coś mi oczy szwankują bo mnie bolą, szczypią i są czerwone. Ale w święta napisze kilka postów na zapas. 



Dziś opowiem o pewnym tajemniczym jajku do makijażu. I mowa tu o Beauty Blender, a konkretnie o tańszym zamienniku jakim jest Make-Up Blender firmy SYIS.


Na początku byłam sceptycznie nastawiona do niego i myślałam że i tak będzie szybciej i lepiej podkład rozprowadzać palcami lub pędzlem. A jednak myliłam się. Mimo tego że nie posiadam oryginalnego BB i nie mogę ich porównać to wiem że ten mój sprawdza się super. Szybko i dokładnie naniosłam podkład, dotarłam też łatwo w mało dostępne miejsca. Jedyny minus to taki że sporo podkładu wchłania. 

Mycie też było proste. Dokładnie oczyściłam i nawet nie zrobiłam dziury :D 


Przed użyciem trzeba go namoczyć i dokładnie wycisnąć, aby gąbka była tylko lekko wilgotna. Po nasączeniu gąbeczka staje się większa i nie puszcza farby.

I chyba będzie moim nowym ulubieńcem :D
Cena: ok 25 zł.

***

A jak tam u Was przygotowywania do świąt ? :)
Przyznam się szczerze że do dziś myślałam że święta są dopiero za 2 tygodnie ;D

Komentarze

  1. zawsze byłam ciekawa jak się z tego korzysta :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)