Top 9 produktów do pielęgnacji i włosów w 2015

Hejo w Nowym Roku już! :) Mam nadzieje że Sylwester minął Wam wyśmienicie :)

Ostatnio byli ulubieńcy szminkowi Klik a dziś pora na ulubieńców z pielęgnacji i znajdzie się też coś do włosów. Na początku znalazłam tylko 6 ulubieńców, ale jak tak zaczęłam przeglądać posty i sobie przypominać, liczba wzrosła do 9!


1. Ziaja krem nawilżający. 
Kocham ten krem ponad życie. Używałam kremów droższych, tańszych ale ten skradł moje serce. Idealnie nadaje się na dzień, na noc jak i pod makijaż. Więcej możecie przeczytać w moim bardzo starym poście;) Krem Ziaja

2. Rival de Loop krem pod oczy Hydro.
Zapragnęłam używać kremu pod oczy by nawilżyć skórę przed nałożeniem korektora. Nie chciałam kupować czegoś drogiego więc wzięłam na próbę coś tańszego z Rossmanna i nie żałuję. Super nawilża przez wiele godzin i szybko się wchłania. Na pewno sięgnę też po jego inne wersję.

3. BeBeauty delikatny krem-żel do mycia twarzy.
Kto nie zna sławnych żeli do twarzy z Biedronki:) Używam i bardzo sobie chwalę. Jak nie przepadam za żelem micelarnym to ten używam codziennie rano jak i do przemycia twarzy po demakijażu. 

4. BeBeauty chusteczki do demakijażu.
Każdą wersję używałam i z każdej jestem zadowolona jednak częściej sięgam po tą do skóry suchej i wrażliwej. Dokładnie zmywają makijaż i nie podrażniają twarzy.

5. Bio Oil olejek na blizny, rozstępy, przebarwienia itp.
Używałam go dość długo na blizny i rozstępy. Blizny stały się mniej widoczne a rozstępy zmniejszyły w bardzo dużym stopniu. 

6. Marion Natura Silk błyskawiczna odżywka do włosów. 
Stosuje ją od dobrych 3 lat. Ona jako jedyna okiełznała moje włosy. Z łatwością teraz rozczesuje mokre włosy.

7. Kallos maska Kreatynowa.
Kocham, kocham kocham. Włosy po jej zastosowaniu są mięciutkie, łatwe w rozczesaniu i odżywione. 

8. Batiste suchy szampon do włosów.
Nie byłam przekonana do używania owego szampony, ale wolałam zaryzykować i kupiłam wersję Original. Batiste nie raz uratował mnie z sytuacji gdy moje włosy były tragiczne a musiałam wyjść. Cieszę się że nie podrażnił skóry głowy co u mnie szybko się dzieje. Ładny zapach i długa trwałość to tylko kilka z zalet jakie on posiada. Na pewno sięgnę jeszcze po niego w 2016 :)

9. Isana pianka do golenia.
Długo zastanawiałam się w jakiej kategorii ją umieścić. Jednak tu chyba będzie bardziej pasować.
Kupuje ją od dawna i nie przestanę. W dużym stopniu ułatwia golenie, maszynka dużo lepiej jeździ po piance dzięki czemu nie zacina mnie. Skóra nie jest podrażniona ani wysuszona. 

Z chęcią poczytam też o Waszych ulubieńcach w tych kategoriach.
A może i Was zachwyciła któraś z moich perełek ?:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)