Akrylowy organizer do przechowywania kosmetyków



Ostatnio na blogu i na instagramie pokazywałam Wam zamówienie z chińskich stron w którym znajdował się akrylowy organizer na kosmetyki. Od dawna marzyłam o takich i nadal marze ale o jeszcze większym. 


Organizer jest o wymiarach 19CM* 10CM* 15.5CM, przeźroczysty. Posiada dwie szufladki oraz w pakiecie mamy organizer na szminki i oczywiście jest on osobno. 
Po więcej informacji zapraszam na stronę NewChic z której ja zamawiałam Klik 



Osobiście bardzo podobają mi się tego typu rzeczy, ponieważ w łatwy sposób można przechować kosmetyki jak i biżuterię, a w dodatku wszystko ładnie się prezentuje. 
Niestety palety cieni się średnio mieszczą, w sumie to mi się tylko jedna zmieściła, więc trzymam w szufladkach tylko pojedyncze cienie, korektory itp. 
Jestem bardzo zadowolona z organizera jednak dla mnie jednym minusem jest zacinające się czasami szufladki;/ Jak się źle wsunie tak za cholere nie otworzy się i trzeba używać siły. 



Organizer na pomadki jest podobny tylko że mniejszy do tego co kiedyś były dostępne w Biedronce. Mam go i niczym się nie różni (oprócz wielkości) od tego z NewChic. 

Słyszałam że tego typu szufladki dostępne sa też w Tk Maxx i Jysk, również możemy kupić na stronie GlamShop



Komentarze