Top 6 perfum i lakierów do paznokci w 2015 roku


To już ostatni post z ulubieńcami ubiegłego 2015 roku. Dziś o perfumach i lakierach do paznokci.


1. Lakiery hybrydowe Semilac.
Zakochałam się w nich i już chyba nie prędko wrócę do standardowych lakierów. Semilaca każdy zna więc co dużo mówić... Ideał! Posiadam 3 kolorki oraz bazę i top. Na pewno w tym roku dokupię jeszcze więcej. 

2. Lakiery hybrydowe Cuccio.
Więcej na ich temat będzie w osobnym poście już na dniach:)


3. Miss Sporty Candy Shine.
Zgrzeszyłam i na Sylwestra połączyłam go razem z hybrydami i spisał się fantastycznie:) Hybrydy nadal ładnie się trzymają razem z Miss Sporty na czele;) 

4. Closer by Halle Berry woda perfumowana.
Cały post TU

5. Nicole Cosmetics numer 088 Christian Dior woda perfumowana.
Cały post TU

6. Guess Seductive woda perfumowana.
Piękny zapach i jedna z moich ulubionych wód toaletowych. O niej też nie długo pojawi się post:)




Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)