Lakiery hybrydowe i zwykłe od Cuccio

 
Dziś będzie trochę na temat lakierów hybrydowych i zwykłych marki Cuccio
Od niedawna zdecydowałam się na hybrydy, a więc ja testowałam hybrydy a moja mama zwykłe lakiery.





Zacznę od hybryd Cuccio Colour Veneer, kolory to 6140 Pink Cadillac, 6142 Mimes&Musicians.
Lakiery mam o pojemności 3,7 ml, dobrze kryją już po jednej warstwie. Łączyłam je z Topem i Bazą od Semilaca i trzymały się dobre 2,5 tygodnia, niestety musiałam je zmyć bo miałam spory odrost. Bez problemu odchodzą za pomocą acetonu czy zmywacza Isana. Nie odpryskują, ani nie odchodzą płatami. Nie zaobserwowałam też żadnych efektów ubocznych. Hybrydy są w miarę gęste co ułatwia rozprowadzenie lakieru, bo nie spływa nigdzie na boki ani na skórki. Dobrze utwardzają się w lampie UV.


Zwykłe lakiery Cuccio Colour też posiadam w kolorach 6140 Pink Cadillac, 6142 Mimes&Musicians. Ich pojemność to 3,5 ml.
Podobnie jak w hybrydach są dobrze kryjące jednak lepszy efekt sprawiają dwie warstwy koloru. Szybko wysychają i nie odpryskują. Trzymają się nawet po wielokrotnym myciu naczyń:) Są rzadsze od hybryd ale bardzo dobrze się z nimi współpracuje. Bardzo dobra alternatywa dla tych kobiet co nie lubią hybryd, lakiery Cuccio trzymają się tak samo dobrze. 



 

Komentarze