Hejooo ! :* Dziś post z czymś słodkim :) Od początku stycznia jestem na diecie, ale jeszcze przed świętami zdążyłam wypróbować słodyczy z Japan Candy Box



Nigdy nie miała okazji próbować niby Japońskich słodyczy ale tak szczerze mówiąc oprócz zestawu który trzeba było przygotować w mikrofali to nic mnie nie zaskoczyło:) 
Nie wszystko mi niestety smakowało, to co było dobre zjadłam od razu wszystko :D

Moje pudełko było z wersji październikowej, a co w nim znalazłam to zobaczycie poniżej:)

Meiji Juice Gummies jest to coś co najbardziej mi smakowało, a było najmniej :) Żelki w kształcie i o smaku winogrona. Pyszny smak i niewyczuwalna żadna chemia.

Pocky Panda Cookies & Cream Cookie Sticks chrupiące ciasteczka czekoladowe w kształcie patyczków pokryte powłoką śmietankową i posypane kawałkami czekolady. 


Lotte Koala March Biscuits chrupiące ciasteczka w kształcie Misia Koala wypełnione nadzieniem truskawkowym.

 
Puccho Mango Chewy Candy guma rozpuszczalna o smaku mango.


Bourbon Petit White Chocolate Filled Cookies ciasteczka wypełnione białą czekoladą.

Meiji Mini Candy Packs małe cukiereczki owocowe.

 
Takeda Tamago Boro Egg Cookies nie wiem jak to określić. Hmm to są chyba jakieś biszkopciki. 


Coris Strawberry Whistle Candy 8 cukierków w kształcie pączków o smaku truskawkowym + zabawka. 

 
Puccho Awawawa Soda Ball Candies cukierki musujące, kwaśne jak cholera. 


Kracie Popin’ Cookin’ DIY Takoyaki set zestaw do samodzielnego stworzenia ciastek.
    



Komentarze