Zamówienie z Allepaznokcie.pl lampa UV i inne

Od zawsze marzyłam o zestawie do robienia paznokci, a co za tym idzie o lampie. Aż w końcu nadeszły wczoraj moje urodziny i zestaw do paznokci jest
Długo myślałam czy wybrać zestaw do żeli czy hybrydy. W końcu zdecydowała się na żele, a jeśli mi się znudzi zawsze mogę dokupić hybrydy. Znalazłam spory zestaw za 119 zł. Pomijając fakt że kolor lampy nie dostałam taki jaki zamówiłam i trochę nad tym ubolewam (i nie zostałam nawet poinformowana że koloru jaki chce nie ma) no ale przeboleje, ważne by działała.


To co dokładnie wchodzi w skład zestawu możecie zobaczyć TU
Dodatkowo domówiłam sobie:
Pyłek do efektu syrenki 7 zł
Lakier termiczny różowo-fioletowy 5ml za 5,50 zł
Oliwkę do skórek o zapachu frezji 3 zł
Nitkę do zdobień 2,49 zł
Lakier szybkoschnący kolor wrzosowy 0,80 zł
Ekspozytor z tipsami słoneczko












Dostawa powyżej 100 zł jest darmowa ale ja jeszcze zapłaciłam dodatkowo 5 zł za ubezpieczenie przesyłki, ponieważ od 5 zł nie zbiednieje a jednak to dość większy zakup więc wolałam się nie martwić. Całość wyszła 144,59 zł.
Pierwsze paznokcie już chce zrobić przed sobotą :) Trzymajcie kciuki żeby mi się udało bo to mój pierwszy raz:)

Post nie jest sponsorowany. Za całość zamówienia zapłaciłam sama.

Komentarze