Makeup Revolution Iconic Pro Lipstick- It Eats You Up Matte

Jakiś czas temu robiłam zamówienie w drogerii internetowej i akurat w oko wpadła mi ta o to przepiękna pomadka o jakże Barbiowym kolorze:) No po prostu cała ja:D Zdecydowałam się na wykończenie matowe, ponieważ kocham matowe pomadki.
Kolor jest po prostu identyczny jak w pomadce z MAC Candy Yum Yum, zresztą opakowanie też jest bardzo podobne :) Nie wiem jak z innymi kolorami, ale też mam zamiar je przetestować, przynajmniej mam taką nadzieję że się uda. Cenowo jest przebicie ponieważ MUR kosztuje 12,50 zł a MAC wiadomo ile;) 









Ale do rzeczy. Jak już wcześniej wspomniałam szminka ma wykończenie matowe, ale nie przesusza ust. Kolor na prawdę długo się utrzymuje, można pić oraz jeść do woli i nie blaknie. Jest bardzo dobrze napigmentowana, a bałam się ze kolor będzie strasznie blady.
Ale dla mnie największym plusem jest zapach... no po prostu pachnie kokosem! Po nałożeniu na usta nie czuć sztucznego smaku a właśnie kokos. Ze względu na to maluje się nią bardzo często.
Gama kolorystyczna jest przeróżna, każdy znajdzie coś dla siebie. 




 

Komentarze