Kuracja odżywką do rzęs Bodetko Lash, efekt po 4 miesiącach

Na początku czerwca zaczęłam testowanie odżywki do rzęs Bodetko Lash
Testowanie trwało 4 miesiące. 
Od producenta: Stosuj BODETKO LASH raz dziennie, a już po miesiącu zobaczysz różnicę. Po 3 miesiącach regularnego stosowania będziesz się cieszyła długimi, gęstymi i mocnymi rzęsami.


Nigdy nie narzekałam na swoje rzęsy, ponieważ nie miałam ich krótkich ale oczywiście chciałam mieć wachlarze:D Dlatego pomyślałam że warto spróbować odżywki.



I zakochałam się w Bodetko. Już po miesiącu zauważyłam pierwsze efekty, gdy pomalowałam rzęsy tuszem aż zdumiałam... były długie aż do nieba. Odżywkę nakłada się jak eyeliner na linię rzęs. Produktu w opakowaniu jest na prawdę sporo, co starczy mi jeszcze na 2 miesiące. Nie odczułam efektów ubocznych, żadnych pieczeń, zaczerwienień czy łzawienia. Czytałam opinie i z tego co widziałam są bardzo podzielone no ale tak na prawdę jest tak z każdym kosmetykiem. 
Ja Bodetko Lash polecam jak najbardziej. 
Ceny:
1,5 ml- 89 zł
3,0 ml (tą co posiadam)- 149 zł

Skład : 
Aqua, Bimatoprost, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Alkohol Denat., Benzalkonium Chloride 
Produkt przebadany dermatologicznie
I o to efekty:



Komentarze