INVEO - Hypoalergiczne serum stymulujące wzrost rzęs

Nie dawno pokazywałam Wam efekty kuracji z Bodetko Lash a nie dawno zaczęłam nową z INVEO. 


Hypoalergiczne rewitalizujące serum do pielęgnacji rzęs. Przeznaczone do krótkich, przerzedzonych, osłabionych rzęs, stymulujące ich naturalny wzrost. Rzęsy stają się zdrowsze, gęściejsze i dłuższe, pogłębia się również ich koloryt. Preparat wzbogacony ekstraktem ze świetlika o działaniu ściągającym i kojącym wszelkiego rodzaju podrażnienia. W celu uzyskania jak najbardziej delikatnego, nie drażniącego produktu, zastosowano w recepturze składniki pomocnicze używane również w kroplach do oczu.

Skład: Aqua, Bimatoprost, Euphrasia Officinalis Extract, Sodium Cloride, Alcohol Denat., Benzalkonium Chloride.
 

Cena niezbyt niska bo 150zł / 3,5ml.

 Serum zapakowane jest w kartonowe pudełeczko, a sam produkt znajduje się buteleczce co wygląda jak eyeliner. Produkt nakładamy przy rzęsach. Serum jest bezzapachowe oraz bezbarwne.
Ale przejdźmy do efektów jakie ja zauważyłam. Pokochałam długie rzęsy ale jakoś nie uśmiecha mi się doklejać sztuczne, dlatego cieszę się że mogłam im znowu pomóc nowym serum.
Nie stosowałam go zbyt długo ale już zauważyłam efekty. Rzęsy stały się dużo mocniejsze i nieco wydłużone, a co najważniejsze już nie wypadają, również stały się dużo ciemniejsze.
Serum idealne jest dla osób które mają wrażliwe oczy, ponieważ nie łzawią oczy nawet gdy przypadkiem produkt dostanie się do oka.







 

Komentarze