Perfumy Nicole Cosmetics numer 794 męskie

Już po raz drugi udało mi się dostać do testów perfum Nicole Cosmetics
Nie miałam dużo czasu gdy wysłałam zgłoszenie bo musiałam zaraz wyjść a nie chciałam później zapomnieć o zgłoszeniu się. Wybrałam na szybko numer nawet nie czytając nut zapachowych. Jakie było moje zdziwienie gdy po otwarciu buteleczki wydostał się męski zapach. Tak tak od razu się spryskałam nimi upierając się do mamy że na pewno są to damskie... Nie chciałam ich oddawać za wszelką cenę bo są cudne. Ale oddałam jednak tacie :)



Wyglądu buteleczki nie będę już opisywać ponieważ zrobiłam to w poprzednim poście zapraszam




Jak wspomniałam wcześniej jest to numerek 794: mięta, lawenda, piżmo, kwiat pomarańczy, bylica pospolita, szałwia. Linia zmysłowe.


Zapach jest fenomenalny, skoro nawet ja chciałam go używać to musi czarować :P Zapach utrzymuje się bardzo długo i jest bardzo intensywny, aż czuć perfumy z daleko. Perfumy nie są duszące ani słodkie a w dodatku bardzo męskie. 
Jeśli nie macie pomysłu na upominek dla swojego faceta, perfumy Nicole zdadzą w tym temacie egzamin ideale. Piękne i w dodatku nie drogę. Pojemności są różne od 3 ml w zwyż. 

Komentarze