Karta Hebe + zmiana nazwy bloga



Hejkaa;D

Dziś było dla mnie wielką radością gdy przyszedł listonosz i przyniósł mi przesyłkę od Hebe.:)
A w niej karta stałego klienta i parę gazetek promocyjnych :)
Przyznam że czekałam z niecierpliwością, bo w niedziele wyjeżdżam nad morze i karta by mi się przydała bo akurat może znajdę gdzieś Hebe więc zakupy wskazane :)


Kartę zamówiłam przez internet 19 sierpnia, została wysłana 1 września i doszła dziś. W regulaminie pisało że karta może "iść" dość sporo, ale od razu po złożeniu zamówienia dostałam na e-mail swój numer karty i mogłam już iść na zakupy.

Oczywiście o kartę można też poprosić na miejscu.

Niestety ja najbliższą drogerię mam ok. 60 km więc to kawałek, ale mam nadzieję że wkrótce otworzą gdzieś bliżej :D 


Dzięki karcie otrzymujemy:
  • promocje dla posiadaczy karty 


  • zniżki na makijaże: dzienny 5 zł, wieczorowy 25 zł
  • bon powitalny wartości 10 zł

A więc co dostałam :

Kartę wraz z zakładką do książki






Magazyn Hebe



2 gazetki promocyjne



___________________________________________________________________________


Ciągle myslałam nad zmianą nazwy bloga na coś polskiego i jednak chyba ją zmienie;) Muszę jeszcze jakiś ładny baner opracować :)
Niestety nazwy w linku jeszcze zmienić nie mogę bo biorę udział w konkursach gdzie jest podany ten link do bloga ale pod koniec września także zostanie on zmieniony.

Więcej szczegółów niebawem.

Komentarze

  1. Uwielbiam hebe i ich promocje! Szkoda, że masz do nich tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)