Delia Cosmetics - Find your eyebrow expert

 

Hej, hej! :) Czy makijaż brwi to u Was podstawa? Bo u mnie tak. Według mnie dobrze zrobione brwi to must have. O moje brwi, chyba przez najbliższe kilka lat zadbała Delia, wysyłając mi całe pudło produktów, które potrzebne są do brwi:) Jeśli obserwujecie mnie na instagramie to już wiecie co skrywało w sobie pudełko, a jeśli nie to zapraszam to dalszej części postu.



Stylist brow pomade, czyli coś z czego jestem totalnie zadowolona! :)











Już nie długo pojawią się recenzję niektórych z tych produktów:) Któryś Was najbardziej interesuje?

Komentarze

  1. Też lubię mieć dobrze zrobione brwi, ale z reguły używam kredek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię henny delii, ja używam grafitowej kremowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie muszę malować brwi, ale mojej siostrze taki zestaw bardzo by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)