Meet Beauty 2018 | upominki


Hej :) Ostatnio pisałam Wam relację z Meet Beauty 2018 a dziś zapraszam na post z upominkami jakie dostałyśmy :))



Efektima. Na stoisku dostałam trzy peelingi, najbardziej mnie kusi kokosowy. Dodatkowo wybrałam sobie płatki pod oczy i balsam antycellulitowy.

Mediheal. Trzy maski do twarzy. Oj będzie  testowanie.
 Neess. Od firmy dostaliśmy bazę Peel Off, którą pracowałyśmy na warsztatach. Dodatkowo Lakier, pilniczki, szczotke do makijażu, lusterko i ozodoby na paznokcie. Na stoisku Neess otrzymałam lakier hybrydowy by Cleo "kocica w szpilkach" oraz dwa candy effect.
 Tołpa. Moja ulubiona firma z kosmetykami do pielęgnacji. W moje ręce trafił peeling enzymatyczny, żel micelarny, czarna maska oraz maska glinkowa.
 Annabelle Minerals. Dostałam olejek do twarzy oraz dwa mineralne cienie.
 Pollena Eva. Podczas badania twarzy każda otrzymywała specjalny do naszej skóry zestaw kosmetyków. Trochę było śmiechu gdy dostałam krem.... do stóp :P
 O2 Skin i So Chic!. Oczywiście każdej z nas serce skradło kartonowe pudełko w kształcie tuby, idealne do tworzenia flower boxów:) W pudełku znajdowały się dwa kremy, pomadka matowa oraz lakier do paznokci.
 Dodatkowo na ich stoisku było losowanie boxów niespodzianek. Jakież było zaskoczenie gdy wygrałam :)

 Roge Cavailles i Mustela. Do kosmetyków dostałam również słodkiego misia, ale oddałam chrześniakowi:)


Pierre Rene. Na warsztatach otrzymałam liquid primer, płynny rozświetlacz pomadkę, puder, lakier hybrydowy, pilnik oraz płyn do usuwania skórek. Dodatkowo na stoisku można było sobie wybrać kilka kosmetyków, więc zdecydowałam się na dwie palety cieni, kredkę do brwi, konturówkę do ust oraz matową pomadkę. Również w siateczce jaką pan dawał znalazł się tusz do rzęs, lakier i eyeliner. 
Słyszałam że dość nie przyjemne sytuacje były na stoisku Pierre Rene, podobnież doszło do kradzieży i dziewczyny brały całe siatki kosmetyków. Ale jak było na prawdę, tego nie wiem.


Dziękuję!

Komentarze

  1. Bardzo fajne produkty przywiozłaś :) Nie wiem w sumie co najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne prezenty, mnie jak zawsze bardzo podoba się ta torba , jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile dobroci! Zazdroszczę :) Mi najbardziej wpadły w oko produkty Tołpy. Zapowiadają się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty!
    Ciekawa jestem tych cieni od Annabelle Minerals.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle dobroci w jednym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety nie dałam rady być w tym roku, może w przyszłym się uda! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)