Meet Beauty Conference 2018 | relacja

Hej, hej! :) 21-22 kwietnia odbyła się już 4 edycja konferencji dla blogerek i vlogerek urodowych Meet Beauty. Miałam zaszczyt być na niej już 3 raz, ale tym razem w Warszawie spędziłam aż cztery dni, jeśli jesteście zainteresowane relacją z tego cudownego weekendu to zapraszam do dalszej części.



Do Warszawy wyruszyłam w piątek z niezmienną towarzyszką rainbow-beauty.pl. Oczywiście dotarcie do mieszkania było z przygodami, bo z nami inaczej nie może być, ale może lepiej nie będę opowiadać bo mały wstyd :D

W sobotę o godz 9 zaczęła się rejestracja, a już o 10 byłam na pierwszym wykładzie pt. "Instagram- statystyki, hasztagi, zasięgi", a następnie o 11:15 czekał na mnie drugi wykład pt."Przepis na udane zdjęcie na instagram". O godz 12:30 zaczęłam warsztaty paznokciowe z neess.pl na którym miałyśmy możliwość poznać ich najnowszy produkt do hybryd czyli bazę peel off. 





Następnie zostałyśmy ugoszczone przepysznym obiadkiem, który również miałyśmy w niedzielę.


Najedzona ruszyłam na warsztaty makijażowe z annabelle minerals na którym poznałyśmy produkty mineralne do makijażu.


Niedzielę zaczynałam warsztatami makijażowymi z pierre rene, które prowadziła fantastyczna Klaudia Owczarek. Uczyłyśmy się jak konturować twarz i robić strobing. Zostało nam jeszcze trochę czasu, więc Klaudia pokazała nam jak zrobić helo cut crease. Właśnie te warsztaty były dla mnie najlepszymi.



 

Kolejne warsztaty również z Pierre Rene, były z kategorii paznokci, które prowadziła candymona, która pokazywała jak wykonywać manicure hybrydowy pod skórki, oraz robiłyśmy zdobienia różnymi pyłkami.



I niestety IV edycja Meet Beauty dobiegła końca. Poznałam wiele ciekawych dziewczyn, miałam możliwość zobaczyć się znowu z Red Lipstick Monster, oraz przeżyć znowu tą cudowną przygodę. Mam nadzieję że do zobaczenia za rok! :))


Komentarze