Banggood haul | gąbka do makijażu, osłonki na pędzle, koszula, naklejki

Cześć ! :) Dziś mam dla Was kilka rzeczy ze sklepu Banggood.com  Po tytule posta możecie zauważyć jakie rzeczy wam dziś pokaże, a czy okazały się bublami czy hitami przeczytacie w dalszej części. 



Czarna, elegancka bluzka klik

Bluzeczka jest bardzo fajna, super leży, materiał szału nie robi ale jest w miarę ok. Dość dobrze wykonana. jedyne do czego mogę się przyczepić to do tego że strasznie prześwituje:) Będzie idealna dla tych z Was, które nie wstydzą się pokazywać biustonosza itp :) Ja raczej zdecyduje się na noszenie pod nią jakiejś bluzki na ramiączkach, lub po prostu zakupię jakiś fajny stanik :) Dlatego wybaczcie ale na razie nie pokaże jej na sobie.


Gąbka do makijażu klik

Niestety to jest totalny bubel. Mimo moczenia, gąbka w ogóle nie zmienia swojego rozmiaru. Jest twarda i nakładanie nią podkładu to udręka. Wchłania dużo produktu.


Osłonki na pędzle klik

Skuszona wieloma recenzjami na Youtube postanowiłam i ja do suszenia pędzli używać takich osłonek. Moim zdaniem nie robią one nic. jest to zbędny gadżet jak dla mnie. Może i faktycznie minimalnie nie powodują odkształcania się pędzli, ale pędzle w nich suszą się wieczność.

Naklejki samochodowe klik

Naklejki od razu poleciały w prezencie dla mojego kuzyna. Fajny, zabawny gadżet. Cóż więcej pisać :P


Komentarze

  1. Osłonki świetna sprawa przy suszeniu pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę chyba sobie takie osłonki na pędzle zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super reczy :D

    https://www.youpibag.pl/wlasny-projekt,937/edycja,4006

    OdpowiedzUsuń
  4. Osłonki na pędzle super sprawa! Szkoda, że gąbeczka nie rośnie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka wygląda ciekawie :D Ja lubię takie lekko prześwitujące rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną gąbkę z Hebe i jest też do kitu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Osłonki na pędzelki to super sprawa! :) Musimy sobie takie załatwić. Beauty blenderów mamy mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)