Delia Cosmetics żelowa henna do brwi i rzęs | Ciemny brąz, grafitowy, czarny

 
Od kiedy pracuje, a mój poranny makijaż wykonuje w biegu to staram się zminimalizować użyte produkty. Postanowiłam wykonywać sobie sama hennę brwi, efekt utrzyma się na dłużej, a ja nie będę musiała dodatkowego czasu rano poświęcać na podkreślanie ich. W ostatnim czasie Delia Cosmetics wysłała mi 3 kolory żelowej henny do brwi i rzęs + pęsetę.



  • Wygodny sposób na koloryzację brwi w zaciszu domowym
  • Zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi
  • Nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu
  • Żelowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nakładanie preparatu
  • Łatwy i ekonomiczny zabieg do samodzielnego wykonania
  • Metoda idealna dla Pań w każdym wieku
  • Jest bezpieczna w stosowaniu
  • Przebadana dermatologicznie 
Skład: Żel: Aqua, Glycerin, p-Phenylenediamine, Trideceth-2 Carboxamide MEA, Oleth-5 Phosphate, Dioleyl Phosphate, Hydroxyethylcellulose, Acrylates/ Ethylhexyl Acrylate Copolymer, CI 77266 (nano), Laureth-21, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Acrylates/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Aminomethyl Propanol, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, m-Aminophenol, Panthenol, Resorcinol, Disodium EDTA, Sodium Erythorbate, Carbomer, 2,4-Diaminophenoxyethanol HCl, Sodium Sulfite, 2-Amino-4-Hydroxyethylaminoanisole Sulfate. Aktywator: Aqua, Hydrogen Peroxide, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Phosphoric Acid, Tetrasodium EDTA, Tetrasodium Pyrophosphate, Oxyquinoline Sulfate, Sodium Stannate.

Henny Delia używałam już kilka razy, każdego koloru. Najbardziej spodobał mi się grafitowy i ciemny brąz. Produkt mieszamy razem z aktywatorem (żelu ok 1 cm, aktywatora 5-6 kropel). Wszystko mieszamy patyczkiem w dołączonej do opakowania małej miseczce. Dołączonym aplikatorem możemy kłaść hennę, jednak ja robię to za pomocą skośnego pędzelka. Produkt trzymam 10 minut i zmywam, jeśli efekt nie jest dla mnie zadowalający, kładę hennę jeszcze na 2 minutki.
Henna bardzo ładnie farbuje włoski, nie jest to zbyt mocny kolor ale możemy go stopniować.


Lekko barwi też skórę, dlatego lepiej zabezpieczyć miejsca, których nie chcemy mieć pofarbowanych. Kolor utrzymuje się do 14 dni, oczywiście z czasem coraz bardziej blaknie. Przed użyciem należy zrobić próbę uczuleniowa, mnie nie podrażniła, ale należy zachować ostrożność.
Z końcowego efektu jestem bardzo zadowolona. Brwi są ładnie, ale nie przesadnie podkreślone.

Do przesyłki była również dołączona pęseta. Mała, skośnie ścięta z cienkimi, płaskimi końcówkami. Pęseta jest precyzyjna i wyrywa nawet najmniejsze włoski. Przez jej kształt dobrze się nią pracuje.

Cena henny to ok 15 zł, dostępna w Rossmannie.


Komentarze

  1. bardzo lubię tą hennę, używam grafitowej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czuje potrzeby używać takich kosmetyków ale fajnie ze jest w czym wybierać bo mogą być przydatne w przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  3. O miałam, ale dałam mamie, bo jakos nie mogłam zdecydować się na testy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zaskoczyła ta pęseta, mam ją i pierwsza która udaje mi się regulować brwi, taka malutka ale to lepiej bo jest większy nacisk. Zaskoczyło mnie że to właśnie z całej paczki ją pokochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Henna to zbawienie dla moich brwi :D Mam jasną oprawę oczu przez co wyglądam jak chora, jeśli nie przyciemnię brwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. możliwe ze sama się skuszę niedługo na henne, trzeba ułatwiać sobie życie, prawda?
    Będę o niej pamiętać i jak już się zdecyduje to na pewno ją kupie ;)
    Pozdrawiam kochana,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)