Hej:) W ostatnim czasie poczyniłam zamówienie na stronie answear.com. Oczywiście jak to ja moje zamówienie składa się głównie z bluzek. Jeśli jesteście ciekawe co takiego zagościło w mojej szafie zapraszam do dalszej części postu.



Pierwsze co wybrałam portfel MANGO

Bluzka która urzekła mnie najbardziej odkrytymi ramionami.

Następnie wybrałam dwie koszulki, białą i w paseczki.

(mama w bluzce)
T-shirt Medicine z motywem roweru.

Miętowy top z dużą kieszenią.

Biała bluzka z falbaną.

Letni top Medicine na ramiączkach.

Na Answear.com dostawę i zwrot macie zawsze za darmo. Na stronie znajdziemy dużo markowych ubrań w atrakcyjnych cenach m.in. Levis, Mango, Reebok, Guess. Zamówienia realizowane są błyskawicznie. #answear @answear

Komentarze

  1. też niedawno robiłam tam zakupy, rzeczy przyszły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne rzeczy! Portfe jest mega ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny portfel i bluzka z falbanką :) Muszę zajrzeć do sklepu :)
    Ps zapraszam do rozdania na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciuszki a portfel z Mango bomba!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy kupiłaś:D
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta bluzeczka z odkrytymi ramionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta bluzka z falbanka :D
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Portfel świetny, uwielbiam portfele w tym kolorze i sama mam taki różowy :D A na Answear robię często zakupy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)