Miss Sporty / Wonder Smooth

Cześć, jakiś czas temu dostałam cudowną przesyłkę od Miss Sporty, a w niej 12 szminek z serii Wonder Smooth. Jesteście ciekawe kolorków i mojej opinii? Zapraszam do dalszej części postu:)



Piękne kolory w odcieniach od jasnych, dziennych po mocniejsze dla zwolenniczek wyrazistych ust zaskoczyły mnie w pozytywnym znaczeniu. Szminki mają połyskujące, kremowe wykończenie. Dobrze nawilżają nasze usta jednocześnie dając kolor. Z intensywnością odcieni jest różnie, w większości jednak niestety odcień na ustach jest dużo jaśniejszy niż w opakowaniu.
Pomadki są średniej trwałości, wytrzymują do 4 godzin bez jedzenia. Rozprowadzając szminkę po ustach mamy odczucie jej miękkości, przez jak już wcześniej wspomniałam, nawilżenie nie podkreśla suchych skórek.

100 Barely Amazing 
101 Nude Power
102 Super Rose
 

200 Incredible Pink
201 Fantastic Blush
202 Ultra Pink
203 Wonder Fuchsia

300 Incredible Red
301 Cherry Cape
302 Powerful Berry 

401 Wonder Plum
600 Coral Power 


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)