Selogram, aplikacja na Instagram| Link2Buy.it



Instagram co raz bardziej rośnie w siłę. Każdy zabiega o to by mieć więcej i więcej obserwatorów. Zwłaszcza obserwatorzy są ważni dla osób które chcą coś stworzyć, pokazać (sklepy internetowe, trenerzy i my blogerzy). Każdy chce by go zauważono.


Przez ostatni tydzień miałam możliwość testowania aplikacji Selogram od Link2buy.it
Ale co to tak właściwie jest? Już Wam przybliżam.

LINK2BUY.IT jest agencją, która specjalizuje się w tworzeniu aplikacji internetowych, które wspierają promocję, sprzedaż oraz analitykę na naszych kontach na Instagramie lub Pintereście.
Dysponują 3 narzędziami dostępnymi z poziomu platformy www.link2buy.it :
  • LINK2BUY – aplikacja umożliwiająca sprzedaż na Instagramie (filmik instruktażowy: https://www.youtube.com/watch?v=k8IUvBrIrJE )
  • SELOGRAM.COM –aplikacją wspierająca zaangażowanie oraz pozyskiwanie realnych targetowanych fanów na Instagramie oraz Pintereście
  • LINK2STATS – narzędzie do wyszukiwania oraz pełnej analityki Instagrama (analiza konkurencji, postów, fanów, polubieni, komentarzy itd.) 
Do końca 2016r firma zamierza również wprowadzić abonamentową platformę E-SKLEP ściśle zintegrowaną z Instagramem dla nowo otwierających się sklepów internetowych, które już sprzedają produkty tylko na Instagramie.

Moja opinia: Na początku miałam mieszane uczucia. Trochę się wahałam czy podłączyć mojego instagrama z tą aplikacją, ale zaryzykowałam. I czy żałuje? Oczywiście że nie. Konto na insta założyłam głównie z powodu bloga. Kto mnie śledzi wie że dodaje tam w większości zdjęcia kosmetyków czy informuje o nowym poście na blogu, a co za tym idzie na blogu zwiększa się ruch gdy więcej osób wie że o danej rzeczy można przeczytać u mnie. 

Aplikacja obserwuje profile w naszym imieniu, a jeśli ktoś nie zaobserwuje i nas w ciągu 2 dni to automatycznie i my ją przestajemy obserwować. Niestety po drodze napotkałam mały problem z tym że profile które sama już dawno zaobserwowałam zniknęły z obserwatorów. Nie powiem, trochę byłam zła ale problem został zażegnany na dobre i w przyszłości nie będzie już z tym najmniejszych komplikacji.

Bardzo polecam aplikacje. Jednak gdy nie jesteście pewni czy chcecie ją kupić możecie skorzystać z 7- dniowego okresu próbnego. 

 




 

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)