Makeup Revolution paleta cieni Iconic 3


Palety cieni Makeup Revolution są już znane chyba wszystkim. Swoją Iconic 3 posiadam już od dawna i jest to moja ulubiona paleta. Bardzo się zdziwiłam jak odkryłam, że nie ma o niej posta na blogu. Byłam pewna że pisałam o niej, a tu nie. Więc dziś chciałabym Wam o niej trochę opowiedzieć. Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do czytania.



Zestaw 12 cieni do powiek. W składzie palety znajdują się odcienie matowe, satynowe i perłowe w tonacji delikatnych, subtelnych brązów i beży. Delikatna konsystencja dobrze się rozprowadza i rozciera na skórze. Idealnie dobrana kolorystyka, pozwala na stworzenie pięknych makijaży na każdą okazję. Odpowiedni poziom nasycenia koloru sprawia, że każdy cień jest intensywny. Plastikowe opakowanie zostało wzbogacone o dwustronny aplikator.

W palecie znajdziemy cienie od matowych aż do perłowych. Kolorystyka jest stonowana, ale możemy wykonać makijaż dzienny jak i wieczorowy. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się, lekko pylą (zwłaszcza matowe). Fajnie się blendują i łączą ze sobą, nie tworząc jednego placka. Mi najbardziej do gustu przypadły cienie perłowe. Pięknie mienią się i błyszczą na powiece, tworząc elegancki efekt. Największym plusem jest CENA! Paleta kosztuje 20 zł, więc za taką jakość to są grosze.
Cienie mieszczą się w plastikowym, ale w miarę mocnym opakowaniu. Bez lusterka co dla mnie jest małym minusem. Jak do większości paletek dołączona jest pacynka, daje radę aczkolwiek ja nie używam i nawet nie wiem gdzie ją zgubiłam :P






Dostępność: Goodies.pl

Komentarze

  1. Śliczne odcienie ;)
    Koniecznie potrzebuje tej paletki w kosmetyczce ;)
    Pozdrawiam
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)