Yankee Candle Autumn Night



W ostatnim zamówieniu na goodies.pl postanowiłam wypróbować jakiś jesienny wosk. Wybór padł na Autumn Night. Jeśli jesteście ciekawe tego zapachu zapraszam do czytania:)



Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej lawendy połączonej z leśnymi, drzewnymi nutami.

Już po ciemnym kolorze wosku można stwierdzić że raczej będzie to coś z mocniejszych nut. Zapach jest bardzo ale to bardzo mocny. Chwila palenia wystarczy by zapach wydobył z siebie całą intensywność, która rozprowadza się po wszystkich pomieszczeniach. Jest to zapach typowo męski, ciężki i mocny.  Ja osobiście uwielbiam męskie wonie (bez głupich skojarzeń:P chodzi o woski) jednak Autumn Night jest tak mocny że po chwili palenia musiałam najszybciej przestać go palić. Gdy intensywny zapach z pokoju wywietrzył się, a został tylko delikatny to zakochałam się. Następnym razem będę go palić dużo krócej i mniejszą ilość wosku.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)