Makeup Revolution, Ultra Aqua Brow Tint, czyli farbka do brwi

 
Podkreślenie brwi w ostatnim czasie stało się dla mnie sprawą prorytetową. Nie musze mieć wykonanego całego makijażu, ale brwi muszą być zrobione. Od dawna myślałam już o jakimś nowym produkcie do przetestowania, aż wybór padł na Makeup Revolution, Ultra Aqua Brow Tint w kolorze Light. Więc skusiłam się i zamówiłam z Goodies.pl


ULTRA AQUA BROW TINT marki MAKEUP REVOLUTION. Farba do brwi. Umożliwia subtelne podkreślenie odcienia naturalnych brwi lub zmianę ich koloru. Formuła dostosowuje się do temperatury ciała, dzięki czemu utrzymuje przez wiele godzin. Doskonale współpracuje z silikonowymi szablonami oraz syntetycznymi pędzelkami. Kremowa konsystencja łatwo się aplikuje i doskonale podkreśla makijaż oczu. Farba dostępna jest w 4 odcieniach. Wygodne dozowanie zapewnia wąska końcówka oraz tuba z miękkiego plastiku.


Farbka do brwi zamknięta jest w plastikowej tubce 10 ml. Bez problemu wydostaje się produkt z opakowania za pomocą "dziubka". Konsystencja farbki jest średnio gęsta, łatwo możemy wyczesać nadmiar produktu z brwi. Idealnie rozprowadza się po brwi za pomącą skośnego pędzelka. Kolorów farbki mamy 4: Fair, Light, Medium, Dark. Jak wspomniałam wcześniej ja posiadam odcień Light. Jest to idealny kolor dla blondynek, które lubią bardziej podkreślać brwi, ale też nie chcą zbyt intensywnego koloru. Ładny brąz nie wpadający w rudości, czego się najbardziej obawiałam. Moje brwi są naturalnie ciemnego koloru ale ładnie komponują się z tym odcieniem. Trwałość jest bardzo dobra, nie zmazuje się ani nie wyciera w ciągu kilku godzin. Cena jest niska jak za jakość, więc myślę że nie ma sensu przepłacać za droższe produkty tego typu jak za śmieszny koszt możemy mieć produkt porównywalny z "wysoko półkowymi"  Myślę jeszcze nad wypróbowaniem odcienia Fair, jednak boje się że może być zbyt za jasny jak na moje gusta:D


Używałyście? Jaki odcień byłby dla Was idealny?:)

Komentarze