Lovely, Extra Lasting. Matowa pomadka w płynie do ust nr 1 i 2.

 
Na promocji w Rossmannie skusiłam się na matowe pomadki w płynie od Lovely. Przed promocją przejrzałam internet, pomadki dość często polecane więc postanowiłam kupić. W sklepie pierw wzięłam nr 2, ale stwierdziłam kurcze wydają się być ok więc wezmę jeszcze nr 1. I wiecie co? Żałuję jeszcze że nie wzięłam nr 3.



Nr 1 to delikatny odcień nude z lekką nutą różowych tonów. Jest to mój ukochany kolor. Idealnie nadaje się do każdego odcienia cery jak i do przeróżnych makijaży.


Nr 2 jest już o wiele bardziej mocniejszy. Zgaszony, ciemny róż, ale nie jakaś żarówa. Takie kolory uwielbiam nosić jesienią i do ciemniejszych oczu.




Na stronie Rossmanna przedstawione są jako błyszczyki, co troche może zmylić. Ale są to w 100% matowe pomadki. Trwałe niesamowicie, trudno je zmyć nawet z ręki a co dopiero z ust. Szybko zasychają na mat, przez co nie pozostawiają później śladów np. przy buziakach :D Aplikator jest precyzyjny, nie za duży. Zapach pomadek jest trochę owocowy, trochę plastikowy. Przy bardzo wysuszonych ustach, pomadka może podkreślać suche skórki. Jakością jest porównywalna z tymi z wyższej półki, więc szkoda że kolorów jest tylko 3.

W następnym poście opowiem o konturówkach, także z Lovely, które są idealnie dopasowane do powyższych pomadek.

Komentarze