Mini lampa LED 9W + kopytko z Banggood

Od kiedy poznałam hybrydy to już tylko je robię. Ostatnio zamówiłam nowe lakiery z Chin, ale o nich nie długo będzie osobny post. Od początku posiadam lampę UV i już mnie trochę nerwica brała gdy musiałam wszystko utwardzać po 2 minuty.... już w połowie miałam dość.. głowa bolała, oczy też. Więc zaczęłam poszukiwania lampy LEDowej. Dzięki współpracy z banggood.com moje marzenie się spełniło i wybrałam lampę i kopytko, które też się przydało:)




Lampa Klik jest 9W, podłączana przez USB, niestety nie posiada wtyczki do kontaktu, ale mi to nie przeszkadza bo podpinam ją do laptopa a jednocześnie włączam jakiś film i czas przyjemniej leci. Niby jest mini ale spokojnie 4 palce kciuka już nie zmieści, jednak ja kciuka zawsze osobno utwardzam. Jeśli chodzi o czas, liczyłam ze stoperem i wynosi minutę.Wszystko jest idealnie utwardzone, próbowałam na lakierach Semilac jak i Chińskich. Nie ma też problemu z utwardzaniem lakieru budującego Semi Hardi. Lampa jest mała dzięki czemu poręczna, nie zajmuje dużo miejsca i można ją bez problemu zabrać na wyjazd. Kolor tu chyba nie gra roli, ale ja posiadam Rose Red:)



To teraz krótko o kopytku Klik, bo nie ma co się nad nim rozwodzić;) Fajne, porządne zrobione, ma dwie końcówki, dobrze usuwa lakier.

Komentarze