Kosmetyczna przesyłka od Lirene

Podczas konferencji Meet Beauty, przy stoisku Lirene można było podać swój adres bloga i email, a firma za jakiś czas miała wyłonić kilka blogów z którym wyśle swoje nowości. Byłam bardzo zaskoczona gdy na początku czerwca dostałam wiadomość że mój blog został wybrany, ucieszyłam się przeogromnie. Bardzo pozytywnym faktem jest to że musiałam przedstawić swoje preferencje co do tego co chce testować, podać typ skóry, odcienie fluidów i to co najbardziej bym chciała dostać. Rzadko która firma tak skrupulatnie dobiera produkty do preferencji blogerki, najczęściej gdy jest jakaś większa akcja każda dostaje to samo, czy pasuje do niej czy też nie.


Dziś pokażę Wam krótki co dostałam. Każdy kosmetyk będzie miał swój osobny post. Piszcie czym najbardziej jesteście zainteresowane :)


1. City Matt mineralny puder matujący 02 naturalny.
2. Perłowy żel pod prysznic, Azjatycki lotos.


3. Wygładzający balsam pod prysznic, Egzotyczna Orchidea.

4. Brązujący balsam do ciała pod prysznic.

5. Dwufazowy płyn do demakijażu oczu + 15% dłuższe rzęsy.

6. Ultra aktywny krem regenerujący z wit.D na noc.

7. Shiny Touch fluid rozświetlający naturalny 104.

8. Antycellulitowa Mezoterapia, Reduktor cellulitu i tkanki tłuszczowej, remodelator sylwetki.


Eksperymentuje ze zdjęciami. Powiedźcie mi czy ładniej wyglądają zdjęcia zrobione w takim świetle czyli bardziej wpadające w niebieski (no nie wiem jak to nazwać) czy tradycyjne, zwykłe?

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)