Dziś 26 czerwca, upał okropny a mój blog obchodzi 2 urodziny :)
Nie mogę uwierzyć że to tak szybko minęło.
Przez ten czas poznałam wiele wspaniałych osób, Was...
Miałam okazję uczestniczyć w dwóch spotkaniach blogerek oraz w konferencji Meet Beauty.
Nawiązałam wspaniałe współpracę, zdobyłam więcej doświadczenia, coraz bardziej wkręcam się w kosmetyki, a na blogu zaczynam wprowadzać nowe tematy nie tylko beauty.


Chciałabym podziękować Wam, czytelnikom bo bez Was nie było by tego bloga.. Mam nadzieję że będę miała okazję obchodzić kolejne urodziny, że blog się będzie nadal rozwijał.

A sobie życzę by było we mnie więcej samozaparcia do pisania kolejnych postów, by nie zabrakło mi zapału i aby kolejne współpracę były owocne oraz ciekawe.


Jeszcze raz dziękuję :)

Komentarze

  1. Gratuluje, ze tak długo z nami wytrzymalas! ja właśnie zdalam sobie sprawę, ze za miesiąc mój blog obchodzi urodziny, ale to juz 3! Fajne uczucie ;)
    warto było, co? ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)