Lirene, No Mask| długotrwały podkład idealny na lato

 
Podczas konferencji Meet Beauty odbywały się warsztaty makijażowe gdzie przedstawiono nam nowy podkład Lirene No Mask, który ma nie tworzyć efektu maski oraz ma nie być wyczuwalny na twarzy. Czy mnie oczarował?  Zapraszam do dalszej części wpisu.



Od producenta:

Ultralekki, długotrwały fluid No Mask zapewnia perfekcyjny i nieskazitelny wygląd cery przez cały dzień. Fluid nie zmienia koloru w czasie, nie rozmazuje się i nie brudzi ubrań. Lekka, płynna konsystencja sprawia, że fluid idealnie stapia się ze skórą, dzięki czemu makijaż wygląda świeżo i naturalnie, a skóra nie jest obciążona. Cera o wyrównanym kolorycie staje się gładka i aksamitna w dotyku. Zawarty w formule kwas hialuronowy odpowiednio nawilża skórę, w efekcie czego cera wygląda zdrowo i promiennie. Elastonyl zapewnia skórze odpowiednie napięcie oraz ochronę i regenerację. Przed użyciem wstrząsnąć! Na oczyszczoną skórę twarzy nałożyć niewielką ilość fluidu i równomiernie rozprowadzić. Przed większym wyjściem nałożyć drugą warstwę dla lepszego krycia.
 Składniki: 

Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Caprylyl Methicone, Isododecane, Polyglyceryl-4 Isostearate, Pentylene Glycol, Butylene Glycol, Nylon-12, PEG-10 Dimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Sodium Chloride, Disteardimonium Hectorite, Triethoxycaprylylsilane, Magnesium Sulfate, Propylene Carbonate, Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Cucurbita Pepo (Pumpkin) Seedcake, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides).


Podkład znajduje się w szklanej buteleczce pojemności 30 ml. Butelka jest zakręcana, nie posiada pompki co na początku wydawało mi się dość problematyczne. Jednak produkt bezpośrednio w małych ilościach nakładam na gąbeczkę. Niestety jak dla mnie pędzlem jest go dość trudno rozprowadzać, a więc jajko (gąbeczka) idealnie się do tego nadaje albo palcami. Należy pamiętać aby przed użyciem należy wstrząsnąć buteleczką by fluid zmieszał się razem z serum.

Odcień który posiadam to 01 jasny. Na początku nie chciałam go jeszcze otwierać bo stwierdziłam że skoro to odcień jasny to na bank teraz nie będzie mi odpowiadał, ale przeczytałam kilka recenzji i dziewczyny pisały że ciemnieje więc zaryzykowałam i otwarłam. Faktycznie ściemniał więc dla bladziochów raczej nie będzie on ideałem. Podkład nie tworzy efektu maski przez co krycie jest średnie, ale kryje zaczerwienienia, najlepiej nałożyć dwie cienkie warstwy wtedy można więcej ukryć. Fluid nie wysusza i nie klei się, a na skórze staje się lekko pudrowy. Zapach jest wyczuwalnie perfumowany, lecz po nałożeniu znika. Skóra jest nawilżona i gładka. Produkt dobrze współgra z bronzerem, różem i pudrem. Na lato jest to mój idealny podkład ! Polecam z całego serca:)



Wpisy pojawiają się rzadko ostatnio i od przyszłego tygodnia może być jeszcze gorzej bo zaczynam remont w domu w tym mojego pokoju, więc może być ciężko znaleźć czas by coś naskrobać, ale w miarę możliwości będę wracać:) Na bieżąco jestem

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)