Celia, satynowy cień do powiek 04

Nie dawno otrzymałam paczuszkę z kosmetykami Celia do przetestowania. Dziś będzie post o pierwszym produkcie jaki zaczęłam testować, czyli satynowy cień do powiek o numerze 4.


Od producenta: Intensywnie nasycone pigmentami kolory cieni Celia Style doskonale przenoszą się na powiekę, a ich trwała i jedwabiście miękka konsystencja ułatwia równomierną aplikację. Paleta uniwersalnych odcieni pozwala na stworzenie subtelnego makijażu na dzień jak i wyrazistego makijażu na wieczór. Satynowe, delikatnie opalizujące wykończenie cieni doda każdemu spojrzeniu głębi i blasku. Gwarantują długotrwały efekt i perfekcyjny look.



Cienie są dostępne w 9 kolorach. 

Produkt znajduję się w okrągłym plastikowym opakowaniu zamykanym na zatrzask. Numerek 4 jest odcieniem jasnego beżu wpadający lekko w szampański. Posiada drobinki które są bardzo drobno zmielone. Używam go głównie do podkreślenia linii brwi dzięki czemu skóra ładnie połyskuje. Cień ma średnią trwałość ale przy użyciu bazy będzie zdecydowanie lepiej, lekko się osypuje. Konsystencja jest lekka, a pigmentacja mocna. 

Komentarze

  1. Celia słabo mi sie kojarzy, z kosmetykami mamy z głębokiego PRLu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)