❅ Closer by Halle Berry woda perfumowana❅

Ostatnio miałam możliwość wybrania sobie perfum ze sklepu perfumy-perfumeria.pl.
Zależało  mi na zmysłowych, kobiecych perfumach, słodkich już miałam dość. Przeglądałam, czytałam opinie o zapach i w końcu wybrałam dwie wody perfumowane. Dziś będzie o moim najukochańszym zapachu a w następnym poście przedstawie te drugie;)





Halle Berry Closer – kolejna kompozycja sygnowana nazwiskiem popularnej aktorki Halle Berry. Closer został wylansowany w 2012 roku jako uwodzicielski zapach o charakterze kwiatowo-drzewnym. Prowokuje i podtrzymuje on aurę przyciągania między kobietą a mężczyzną. Woń jest ściśle związana z pożądaniem. Efekt ten osiągnięto przez połączenie typowo kobiecych nut zapachowych z męskimi składnikami. Tą niezwykłą mieszankę otwierają nuty ozonu, malin i lilii wodnej. W sercu zawarty został aromat fiołka cedru i mimozy a podstawę zapachu tworzy mahoń, drzewo kaszmirowe, piżmo oraz wanilia.

Nuty zapachowe:

Nuty głowy: ozon, lilia wodna, malina
Nuty serca: cedr, fiołek, mimoza
Nuty serca: mahoń, drzewo kaszmirowe, piżmo, wanilia
Cena: 75zł / 30ml w sklepie perfumy-perfumeria.pl 43.16zł/30 ml

Pokochałam te perfumy od pierwszego psiknięcia.  Jest to zapach typu unisex, od razu wyczuwa się delikatną nutkę zapachu męskiego, ale że kocham męskie zapachy to Closer jest dla mnie idealny.
Nie jest to typowy kobiecy zapach jak każde, na pewno nie spodoba się osobą lubiących słodkie wonie. Nadają się na romantyczne wieczory, imprezy, na co dzień może się jednak okazać zbyć za ciężkie. Zapach utrzymuje się na ciele jak i na ubraniach przez bardzo długi czas. Zawsze końcówki moich włosów pachną jeszcze przez długi czas. Na odzieży nie powstają plamy od perfum, tak że spokojnie możemy nimi spryskać wszystko:) 
Perfumy są bardzo wydajne, używam ich niemal codziennie i nadal mam prawie pełną buteleczkę.
Flakonik jest szklany, korek dobrze się trzyma i nie spada, dzięki czemu nie musimy się obawiać ze coś się stanie w torebce. 

Jest to zdecydowanie najlepszy zapach jaki kiedykolwiek używałam :) Closer będzie moim najlepszym zapachem przez długi czas.





Komentarze