Zaczynam przygodę z hybrydami, czyli zamówienie z Semilac


Ostatnio pokazywałam moje zamówienie gdzie kupiłam zestaw do paznokci żelowych. Zrobiłam je sobie kilka razy i moje paznokcie przeżyły koszmar. Zawsze miałam z nimi problem, nigdy nie mogłam ich zapuścić bo od razu się łamały. Dlatego zapragnęłam długich sztucznych paznokci i okazało się to błędem. Teraz są bardzo kruche i króciutkie.



Od dawna już marzyłam o hybrydach, nadszedł 6 grudnia i stwierdziłam że to idealny moment by sobie zrobić prezent. I tu jest kolejny problem... jaki wybrać kolor? Na początek chciałam jakieś dwa uniwersalne kolorki. Padło na My Love 026 i Sleeping Beauty 130. Oczywiście do tego kupiłam Bazę i Top.
  



Pierwszy raz hybrydy planuje zrobić na święta, więc pewnie pojawi się post:)


A Wy co sądzicie o hybrydach? 
Jeśli macie jakieś rady to chętnie je wysłucham :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)