✮Yankee Candle Berry Trifle✮

Od dawna w planach miałam zakup swoich pierwszych wosków z Yankee Candle. Byłam w siódmym niebie kiedy mogłam je w końcu przetestować.




Pierwszy wosk jaki od razu odpaliłam to Berry Trifle z serii Classic o zapachu jagód zatopionych w delikatnym waniliowym kremie. 
Na początku bałam się że zapach będzie zbyt słodki i duszący, a tu miłe zaskoczenie. Nawet moją mamę zachwycił a to cud :) 


Wpisując z ciekawości w google Berry Trifle ukazał mi się przepiękny typowo letni deser, ze świeżymi owocami, dużą ilością kremu oraz biszkoptami/orzechami/płatkami. 
Jednak wosk jest typowo jesienny/zimowy, idealny na zimowe wieczory ze śniegiem za oknem. 

Zapach jest dość mocny i szybko roznosi się po całym domu, już chwila palenia pozwala uzyskać intensywną woń. Połączenie owoców z kremem waniliowym jest przyjemne i stonowane. Jednak trzeba uważać z ilością wosku, ponieważ większa ilość niestety była by zbyt mocna zapachowo.  Gdy wchodzi się do pomieszczenia od razu czuć świeże ciasto:) Wszystko utrzymuje się przez długi czas, nawet jeszcze nad ranem go czułam. 
Na pewno będzie to mój numer jeden w te święta:) 


Moja ocena: 10/10
Kupię na pewno ponownie
Woski jak i świece zakupimy na Goodies.pl

 

Komentarze