Naturalne doczepiane włosy IrresistibleMe Hair

Od gimnazjum bawiłam się w doczepianie włosów, bo zawsze marzyły mi się długie aż do pasa. Miałam wiele włosów syntetycznych, ale pragnęłam naturalnych by kręcić. 
Byłam w niebie gdy nawiązałam współpracę ze sklepem IrresistibleMe
Wybrałam kolor Silky Platinum Blonde (#613) Klik

 

Trochę się zdziwiłam bo niestety kolor nie jest tak jasny jak na zdjęciach, tylko ciemniejszy co z moimi jasnymi włosami średnio grało. Nie opłacało mi się odsyłać ich więc trochę je rozjaśniłam t farbą, minimalny był efekt, ale za to moje włosy przyciemniłam. Nie wygląda to nadal idealnie, ale dalej będę działać w tym kierunku. Poza nietrafieniem w kolor włosy są super! Miękkie w dotyku, nie plączą się a co najważniejsze mogę je kręcić i prostować. Przeżyły też pierwsze mycie i nadal wyglądają jak nowe. Noszę je często, wiąże w kucyk lub robię warkocza.. pięknego długiego warkocza. 





Włosy dopina się metodą clip-in czyli zaczepia się o swoje włosy specjalne spinki które są już przyszyte w doczepy. Nie musicie się martwić bo spinki na prawne mocno trzymają. Bez problemu można je przeczesywać bez obaw że się odepną. Nie raz zdarzyło mi się przypadkiem pociągnąć i wszystko zostało na swoim miejscu.




Włoski przychodzą ładnie zapakowane w pudełku, więc podczas transportu nic się z nimi nie stanie. 
Kręcą się idealnie, wychodzą piękne loki a później możemy je bez problemu wyprostować. 





Komentarze