ROZDANIE | Testuj ze mną nowości LE PETIT MARSEILLAIS- WYGRYWAJĄ 3 OSOBY

W związku z tym że zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais mam do rozdania kilka dużych próbek produktów:) Oraz unikalny kod, który wpisują podczas rejestracji i podając moje dane będziecie otrzymywać informacje o nowych kampaniach jako pierwsze :) Trochę ich rozdałam a z resztą nie mam co zrobić. Szkoda by się zmarnowały. Wiem że to nie wielka nagroda ale chciałabym z Le Petit Marseillais poznać też Wasze opinie na temat pachnących produktów;)

Rozdanie trwa do 31.05.2015r.


Co musicie zrobić?
Zaobserwować mojego bloga i zdeklarować się że po przetestowaniu produktów wyślecie mi na email swoją opinie, którą następnie ja prześle Le Petit Marseillais.
Dodać baner na swojego bloga z linkiem do konkursu albo udostępnić informacje na swoim Facebook`u.

Nie masz bloga? To nic. Możesz tylko polubić mój Fanpage :)

Dodatkowo (nieobowiązkowo) by zwiększyć swoje szanse możecie polubić mój fan page na Facebook Anittkova Blog

Zgłaszacie się w komentarzu:
Obserwuje jako:
Baner/Informacja:
Deklaruje się wysłać swoją opinie i zgadzam się na przesłanie jej Le Petie Marseillais
Lubie Fb jako:

Jeśli zgłosi się sporo osób nie wykluczam że więcej osób wybiorę;)

REGULAMIN
1. Organizatorem konkursu jestem ja autorka bloga Anittkova Blog.
2. Nagrody pochodzą z paczki ambasadorskiej Le Petit Marseillais i są to 2 próbki:
-Krem pod prysznic 10 ml
-Mleczko nawilżające 8 ml
-Karta z kodem.
3. Konkurs trwa od 1 maja 2015r. do 31 maja 2015r. do godziny 23:59. Zgłoszenia po tym terminie nie będą brane pod uwagę.
4. Wygrywają 3 osoby. Zwycięzcy konkursu zostanią wybrany drogą losowania.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu, na Fanpage’u na Facebooku.
6. Na ZGŁOSZENIE się zwycięzców czekam 2 dni od daty ogłoszenia wyników konkursu.  Po tym czasie wybrany zostanie kolejny uczestnik konkursu. Kontakt: Anittkova@gmail.com.
7.Osoby są zobowiązane do wysłania mi opinii w ciągu 2 tygodni na e-mail Anittkova@gmail.com. Zgadzacie się również bym opinie przesłała Le Petit Marseillais. 
8. Nagroda zostanie wysłana tylko na terenie Polski.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o Grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 Roku Nr 4, poz. 27 z późń. Zm.)

Komentarze

  1. Obserwuje jako Isa bella
    Nie wiem niestety jak dodać baner
    Deklaruje sie by wysłać swoją opinie i zgadzam sie na wysłanie jej Le Petie Marseillaris
    Fb nie mam dlatego podam adres e-mail: izabelaploszaj36@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci bardzo że poświęciłaś/eś swój czas na zajrzenie na mojego bloga:)
Będzie mi bardzo miło gdy zostawisz komentarz oraz zaobserwujesz :)