MAZIDŁA.COM| OLEJKI ETERYCZNE, EKSTRAKT Z KORZENIA POKRZYWY I KERATYNOWE SERUM DO WŁOSÓW

Dobry, dobry. Wracam po kilku dniach nieobecności z recenzją półproduktów kosmetycznych. Produkty wybrałam sama do testowania, dzięki uprzejmości firmy MAZIDŁA.

Pierw zacznę od olejków eterycznych. Wybrałam sobie 3:
  • naturalny olejek jałowcowy z jagód
  • ekologiczny naturalny olejek grejpfrutowy
  • ekologiczny naturalny olejek pomarańczowy


Moimi ulubieńcami są grejpfrutowy i pomarańczowy. Pachną pięknie i mocno. Wyczytałam że grejpfrutowy fajnie działa na cellulit więc wykonuje sobie nim takie masaże. Mam wrażenie że skóra zrobiła się gładsza i  jędrna. Pomarańczowym zaś wykonuje masaże rąk i brzucha oraz dodaje go do kremu. Niestety olejek jałowcowy nie wpadł w moje gusta zapachowe, to nie mój aromat. Chyba go oddam kuzynce.


Ekstrakt z korzenia pokrzywy dodaje do odżywki do włosów i kremu do rąk. Moja mama jest zachwycona, włosy przestały wypadać i już się nie przetłuszczają mi zaś poprawił kondycje włosów oczywiście na wielki plus:) Paznokcie natomiast są zdrowe i mniej łamliwe.


Keratynowe serum do włosów wykonałam sama z półproduktów oraz za pomocą dołączonej instrukcji obsługi. Zapach mnie nie powalił, jest to zapach typowo ziołowy. Moje włosy były wcześniej w opłakanym stanie. Użyłam kilka razy serum i w końcu wróciły do życia ;) Nie łamią się, nie mam "szopy" na głowie, włosy stały się gładkie, lśniące i zniknął problem z rozczesywaniem.

Produkty potrzebne do wykonania serum:
  • Ekologiczny hydrolaten lipowy + Pentanol
  • Aloes
  • Karagenian
  • Keratyna 
  • Ocet ziołowy
  • Leucidal







Po wymieszaniu wszystkiego wlałam do załączonej buteleczki z atomizerem, który ładnie rozpyla produkt na włosach.

Dziękuje za możliwość testowania.

______________________________________________________________

Niestety mój aparat znowu mnie zawodzi dlatego zdjęcia niestety kiepskiej jakości;/


Komentarze