MedBeauty| Maska algowa rozświetlająca z witaminą C do wszystkich typów cery.

Hej;) Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Med Beauty i dostałam do przetestowania dwie rodzaje masek do twarzy. Dziś zaprezentuje Wam jedną z nich :) Zapraszam do poczytania :)



Opis: Maska algowa Vitamin C modeling Mask typu Peel-Off posiada intensywne właściwości rozjaśniające. Zawiera w swoim składzie: wit. C, krzem i alginat. Wit. C jest doceniana na całym świecie za efekt rozświetlenia i znacznej poprawy kondycji skóry szarej, zmęczonej. Stanowi, również silny i efektywny antyoksydant zwalczający wolne rodniki i składnik stymulujący syntezę kolagenu.




Działanie: redukcja zmian barwnikowych, rozświetlenie oraz optymalne nawilżenie skóry. 





Moja opinia: Maseczka jest w postaci proszku, który należy wymieszać z wodą aż uzyskamy gładką, jednolitą masę. Następnie nakładamy na całą twarz, a potem ściągamy w całości. Nigdy nie używałam maski w takiej postaci, ale jestem mile zaskoczona. Maseczka super nawilżyła i rozświetliła moją twarz.  Ściągnęła również nadmiar sebum z czoła. Maska łatwo zeszła z twarzy, ale należy nakładać grubszą warstwę, ponieważ pierwszym razem nałożyłam cienko i trudno się ściągało. Nie czułam jakiegoś nieprzyjemnego zapachu, w sumie maska chyba żadnego zapachu nie ma, przynajmniej ja nic nie czułam;) Przez 15 minut po ściągnięciu produktu miałam lekko zaczerwienioną twarz, ale zeszło i nic nie widać. Polecam :)) Nie długo kolejna recenzja, drugiej maski z kiwi:)



Na moje opinie nie wpływa fakt że są to produkty ze współpracy.


Zapraszam również do akcji Blogowa Pocztówka Wakacyjna! 


Komentarze