ZAKUPY SUPER-PHARM, GOLDEN ROSE, -49% ROSSMANN

Hej;) Dzisiaj chciałam Wam pokazać kosmetyki które poczyniłam wczoraj:) Jak wiecie w Rossmannie trwa promocja -49% w tym tygodniu podkłady, róże, pudry itp. W następnych tygodniach cienie, tusze do rzęs, szminki, lakiery do paznokci itp. Mnie najbardziej interesowały podkłady i pudry więc w następnych tygodniach nawet się nie wybieram, bo Rossmann daleko a i z kasą też daleko ;D Ostatnio postanowiłam sobie że będę kupować kosmetyki najbardziej mi potrzebne. Nie powiem bo miałam panike że po 3 dniach promocji dla mnie już nic nie zostanie, ale wczoraj wchodzę do sklepu, serce bije jak szalone a tu na cały sklep tylko 4 osoby były i szafy z kolorówką nawet że nie opustoszone. Z wyborem podkładów nawet źle nie było jednak pierw miałam  zamiar wziąć z Rimmela ale odcienia idealnego nie było. Korektorów też już brak, chociaż może i to lepiej bo mam dwa nieskończone więc po co kolejny :) W skrócie pokaże co kupiłam bo mam zamiar zrobić recenzje poszczególnych rzeczy osobno. 


(ceny w nawiasach to ceny już po odliczeniu rabatu)



Pierw zaczynamy od Rossmanna: 









1. PODKŁAD Maybelline Affinitone 27,29 (13,37)
2. ROZŚWIETLACZ Wibo Illuminator 9,79 (4,80)
3. PÓŁTRANSPARENTNY PUDER MATUJĄCY Wibo Fixing Powder 9,99 (4,90)
4. MASKARA Lovely 8,99. Kupiłam ją teraz bez promocji bo Rossmanna już nie odwiedzę narazie.
5. KREM POD OCZY Rival Hydro Krem 6,99 (3,99) był w promocji ale nie tej -49:)
6. GLINKOWA MASECZKA Soraya perfekcyjne oczyszczenie 2,69

Super-Pharm:


1. ROZJAŚNIAJĄCY KREM DO WŁOSÓW Granier Color Naturals  Creme, był w promocji 8,99
2. LAKIER DO PAZNOKCI Life też w promocji 2,49

Golden Rose:
1. ODŻYWKA DO PAZNOKCI Black Diamond Hardener 12,90
2. KONTURÓWKA DO UST kolorek 204 7,50





 I na koniec w Glamour był lakier do paznokci z Essence, cena z gazetą 5,50.


A Wy co upolowałyście na sławnej Rossmanowskiej promocji?:))





Komentarze