ULUBIONABIELIZNA.PL| Czyli dziś będzie majtkowo

Hejooo:D Ostatni tydzień był bardzo ciężki dla mnie ponieważ w niedziele wielkanocną zmarł mój dziadek. Dodałam tylko jednego posta którego już miałam wcześniej napisanego a resztę pisać nie miałam głowy. Jeszcze czeka mnie matura w maju.. więc teraz też będę rzadko przebywać w internecie... masakra. Ale w lipcu wybieram się do Szkocji tak że odpocznę. A już po maturach zacznę pisać więcej postów na zapas;)

Dziś będzie o bieliźnie. Jakiś czas temu nawiązałam współprace z firmą UlubionaBielizna.pl ale niestety dopiero pare dni temu otrzymałam przesyłkę.



Bałam się że rozmiary będą bardzo małe ale jest wszystko ok :) Majtki ładnie "leżą" na pupie:D
Materiał jest dobrej jakości, nic nie farbuje i nie wygląda tandetnie. 
Polecam w 100% !

2 zdjęcia majteczek w całości pochodzą ze strony firmy.

















Jeśli chcecie możecie skorzystać z kodu rabatowego:





Komentarze